Re: pearls

On Monday 27 January 2003 22:29, Franci Penov wrote:

> Ne i ako tetradkata se pazi w seif w bankata. :-)

> E, jenata ne mojesh da ia dropwash, oswen ako ne si slojil awtomatichna
> kliuchalka s USB interface na toaletnata. A takiwa oshte ne sym widial tuka
> na pazara.

Ima ima!! Razni kashti koito izcyalo se kontrolirat ot computri. Taka moje da se napravi
paralel na iptables i da se definirat nyakolko novi protocola, kato da rechem: woman,
man, kid, lover, guest i t.n. Taka moje da se napravi dadeni vrati da ne se otvaryat
spored opredelen rule pri poyavata na opredelen packet, ili ne poveche ot edi kolko
si pati na den. Podobno neshto moje da se okaje mnogo polezno pri brakorazvodni
procesi ili pak vuobshte da gi predotvrati :)