Re: lovers

Mislja che ako karame po tazi logika s procentno otnoshenie, koeto e mnogo
subektvino...pak stigame do izvoda che procentnoto syotnoshenie pyk na tezi
koito mogat da chetat .rtf, ne gi e strah ot virusi i ne im puka za Microsoft e
nai-goljam. ;-)

I za da ne sym offtopic i az:
- Kak se narichat vegetarianci, koito se chukat?
- Zelenchuci ;-)