Re: ein spomen 0t detstwoto mi:

k0et0 me nawyawa na mislulta The Empire Strikes Back... g0dina 81 ili 82 - lyat0t0..
k0mpaniata na r0ditelite mi (koito po nego wreme nesa bili nad 27-28) 3 semejstwa s po 2 deca i nie (a3 samo kele64e)
produljawa 2 sedmici i w sozopol na lyatnoto kino dawat 2 projekzii na "Imperiata"
purwite 2 ve4eri wsi4ki deca rewat "iskam mejdu3we3ni vojni... iskam... iskam.." na 3-tata we4er 7-te hlapeta 3are3ani na star warz - 2-te projekzii - roditelite piat... wtorata we4er pak.. treta we4er pak... i nekude sled 4-t ve4er se 4uwa ot kompaniata na na6te "NE iskam mejduzvezdni wojni..." - "Tam da gledate!" a ot kompaniite na drugi mladi semejstwa "iskam na kino" - "nema kino 3a was"
no 06te po-interesno be6e, 4e poslednite dni 0t po4iwkata - pre3 denya roditelite se pekat na plaja a decata si igrayat na Luke, Vader, Solo, Lea etc i goworyat na anglijski...

po nego wreme nik0j 0t hlapetata nem0je6e da nasmogne da 4ete subtitrite..

a kat0 "p0rasnah" malko p0-golem vinagi hodih po 2 puti na kino.. 1 put da gledam filma... 2-ri put da 4eta subtitrite :-)

po3drawi.

Simeon Vlahov wrote:

Hello Dinev,

Thursday, May 15, 2003, 8:07:19 PM, you wrote:

DD> w momenta majka mi e na gosti

DD> slu6ame si nie hypodil... i tya mi ka3wa - Kogato be6e na 6 godini te DD> wodih na kino na filma "edna jena na 33" - se6ta6 li se?
DD> a3 i ka3ah ne..
DD> tya mi ka3a a nese li se6ta6, k0gato muja i jenata se premestiha na DD> zadnata sedalka i ti popita na silen glas "mamo, mamo.. koj 6te kara DD> sega kolata?"
DD> wsi4ki hora w kinoto se ra3bili ot smyah..

a az pomnia gledam Boris I slovo za bukvite v kino Slaveikov ... i
edno hlape do mene ne spria da pita bashta si tate tate a kakvo e
tova, tate, a kakvo e onova ... bezumno vtrysna na vsichki ... i na
kraia na filma umirashtia veche Boris I (Stefan Danailov go igrae) s
nemoshten glas kazva: "Vreme e veche da si otida"... i hlapeto kato
popita: (na smulchan salon!) "Tate, tate, aaa tate, kyde shte hodi chichkoto???"
I kinoto prosto se vzrivi ot smiah :))))))))))))))