Re: Barbeque...

Ot Dnes na tatuk pochvam da sabiram v kasichkata parichki da kupim edin SMS
na Simeto;)))
Subral sum veche 2,4 leva aide vie ste:P iskate li bankova smetka v EURO?:)))))))))))

greathings
Aarooooon

Simeon Vlahov writes:

Hello Vladimir,

VK> Ami za win ima i free ppt viewer. ama samo za Win.. viva m$.....
VK> Kato za tebe ima edin PDF ;-)

Samo da zapitam ima li problem ako ima prikacheni snimki i takiva neshta
VK> da
sa s razsherenie *.gif *.jpeg ili niakakvo koeto moje da se otvori na 99%
VK> ot
pc-tata ;)

Aaron

stefan_gorchilov@overgas.bg writes:

'subscribe humor' in body.

A kato za vas da kazvam li kakvo ima? :))
Pichove, az sym na modem ... vse oshte ima i takiva neshtastnici kato
men, koito tegliat 3 mb attached files, 4.2 mb vsyshtnost i posle
psuvat :)

Syobraziavaite se malko!

--
Best regards,