vic

В един тъмен бар, порядъчно подпийнал мъж се доближава до една жена и я пита:
 - Искаш ли да ти разкажа един виц за блондинки?
 Жената:
 - Ок, разказвай, но да те предупредя. Аз самата съм блондинка, 185 см, 80 кг., треньор по аеробика и триатлон. С мен са две мой приятелки, също блондинки с подобни габарити. Едната е треньор по кикбокс, а другата професионален боксьор. Е, какво, все още ли искаш да ни разказваш този виц.
 Мъжът се замисля и отговаря:
 - А, не! Отказвам се! Като си помисля, че на всяка поотделно ще трябва да го обяснявам после, докато го разберете.....