Re: izrabotka ;)

Agenti na Otechestveniq Front (OF-to) izdiriha tozi talantliv web dizajner v
IRC:

<Agent_Na_OF|aWaY> zdraveite
<don_kintaro> zdraveite
<Agent_Na_OF> popadnah na vashata stranica
<Agent_Na_OF> i bih iskala da mi napravite web stranica
<Agent_Na_OF> cenite me ustroivat
<don_kintaro> 4udesno :) vinagi sme otvoreni kum novi klienti
<Agent_Na_OF> moje li da vidq primerni stranici, koito ste pravili dosega
<don_kintaro> ami v momenta na6ata firma predprie zakupuvane na novi serveri
<don_kintaro> i pove4eto stranici sa smuknati za kratuk period
<Agent_Na_OF> razbiram
<don_kintaro> moje bi do kraq na sedmicata 6te e nared :)
<Agent_Na_OF> a kak se kazva firmata?
<don_kintaro> Don Kintaro Dezain
<don_kintaro> su6to taka obnovqvame i firmeniq sait
<Agent_Na_OF> da, mislq che sum q chuvala, izvestna firma e
<don_kintaro> predvijdat se namaleniq po povod noviq imidj na fimrata
<don_kintaro> eh chak izvestna
<don_kintaro> :)
<don_kintaro> mnogo hora ni priemat na 6ega vse o6te
<Agent_Na_OF> saita, koito iskam da mi izrabotite shte predstavlqva .NET
e-shop s aspx poddrujka
<Agent_Na_OF> mislq che shte se naloji da se polzva mysql, php, asp..
<Agent_Na_OF> no.. tova vie shte kajete, az mnogo ne razbiram ot tezi neshta
<don_kintaro> razbira se nqma problem =)
<don_kintaro> imame modificirana wersiq na phpbeta5
<don_kintaro> s moduli za aspx
<don_kintaro> tui kato hostwame na freebsd
<Agent_Na_OF> chudesno
<don_kintaro> i tam neshtata sa malko mutni s poddrujkata na asp
<don_kintaro> no za php i mysql nqma problem
<Agent_Na_OF> a vie lichno li gi izrabotvate tezi stranici
<don_kintaro> ako jelaete mojem da wi osigurim i postgresql poddrujka na
golemi bazi danni
<don_kintaro> uchastwam, da
<Agent_Na_OF> kolko dushi e ekiput, koito raboti za firmata
<don_kintaro> no golqma chast ot rabotata wurshat i moite sutrudnici
<don_kintaro> sploten ekip sme
<don_kintaro> malko na broi :)
<Agent_Na_OF> bihte li mi obqsnili po-podrobno kak da vi izpratq informaciqta
koqto vi trqbva za izrabotvane na stranicta i .. za kolko dni shte bude
zavurshena

v otgovor - tishina :)