mislia, che mozhe i bez prevod, ama ...

Hello humor,

Мой знакомый проработал энное количество лет электриком на судне, побывал во
многих странах, видимо этим и объясняется его несколько специфичный юмор, в смысле
сказать скаберзность он не стесняется.
 В общем стоим на ЖД вокзале в очереди за билетами. По громкоговорителю девушка
объявляет(голос как буд-то она при этом что-то ест) "На платформу такую-то прибывает
поезд такой-то...". Понятно с трудом. Знакомый выдает "А если член изо рта вынуть?".
Ну пол очереди засмущалось, некоторые женщины зашикали. Тут слышится какая-то
возня у микрофона, голос той же девушки, но уже чистый "Извините, на платформу...".
Дослушивать уже никто не стал, зал наполнился диким хохотом.

-----------------

Един мой познат, работил известно количество години електротехник по
корабите, беше посещавал много държави, та явно с това се обясняваше
и малко специфичния му хумор, в смисъл, че изобщо не се стесняваше да
говори цинизми.
       С две думи - седим ние на опашка за билети в една ЖП гара. По
уредбата една девойка обявява ( по гласа й се усеща, че май нещо яде)
"на коловоз еди кой си пристига влак еди кой си ..." (разбира се, с
труд). Приятелят ми се изцепва "А ако си извадиш х*я от устата?".
Половината опашка се развълнува, някои жени започнаха да дюдюкат. Тук
се чу някакво суетене около микрофона, после гласът на същата
девойка, но вече чист "Извинете, на коловоз..."
         Никой не дослуша края, залата се раздра от див хилеж,

--
Best regards,
 Simeon                          mailto:vlahov@spnet.net