Re: Pi

Hehe, dori da znaem matematika, tova samo po sebe si ne e smeshno. (no pyk,
mozhe da e zabavno)

Niama losho da spodelish faktite, kakto sa kazali drevnite, pred faktite i
bogovete mylchat ;-)

Na men pyk mi puka che uzh e Mart mesec veche, a navyn - stud. Izovshto... ne
e vreme za myzhe ;-)

Daniel

> [...]
 > maluk primer za sqrt(n) -> x^2 - n = 0 :-) -> izvoda e che sqrt(n) cbrt(n) i

 > t.n. sa iracionalni (neperiodichni drobi), no ne i transcedentni :-) ln(2)
 > sushto e transcedentno naprimer.
 >
 > Ako nqkoj mu puka za tova - moga da mu napisha malko po faktologicheski
 > neshta, koito ne mislq che sa za humor list :-)
 >
 > Sorry che chak sega pisha - prosto ne sum chel list-a otdavna.
 >
 > P.S.: Na tazi tema sum prosto maniak. Ako slushate shte vi pratq snimka na P
 > tattoo-to mi :-)
 >
 > P.P.S.: Preporuchvam filma "Pi" - kopieto v Bg e rip-vano ot moeto DVD :-)))

"Ð?онÑ?акÑ?" - Ñ?е нÑ?кÑ?де из
коиÑ?о, каÑ?о Ñ?е Ñ?ложаÑ? в