Aide ot men da mine, tozi shte go preveda :)

Hello humor,

Тази абсолютно реална история се е случила в Запорожието преди няколко
години. Разказа ми я главният лекар на една от нашите болници.

 Част първа.
 Значи, решила една жена да си разчисти сметките с живота. За случая
едва ли са измислили по-добро нещо, отколкото да скочиш от моста.
 Подготвила се тя значи, написала си предсмъртно писмо, отишла на един
от мостовете и се метнала отгоре.

 Част втора.
 Отдолу пък точно в този момент минавал влак. И жената направо със
 задника (а тежала поне 100 кила) влетяла в предното стъкло,
 естествено, разбила го, и със същият този задник се праснала право
 във физиономията на нищо неподозиращият машинист...

 Жената с наранена опашна кост докарали в болницата...
 А машинистът станал най-добрият разказвач в болницата на тема: "Как
 получих мозъчно сътресение". И всеки път, когато трябвало да разкаже
 на някой новодошъл болен своя случай, започвал винаги така:
 - Абе, д'еба, представете си, карам аз влака, и изведнъж някакъв
 шибан дебел задник влетява през предното стъкло!!!

 Имаше винаги неимоверен успех!!!

--
Best regards,
 Simeon                          mailto:vlahov@spnet.net