Re[2]: meta, was RE: tost

Hello Boris,

Monday, May 3, 2004, 4:40:08 PM, you wrote:

Boris> be ne znam towa mi e ot "message source" na postinga na moni.

Boris> Subject: TOST
Boris> MIME-Version: 1.0
Boris> Content-Type: text/plain; charset=Windows-1251
Boris> Content-Transfer-Encoding: 8bit

Boris> nema Windows-BG?
Boris> Boyan Krosnov wrote:

> [...]

Boris> 'subscribe humor' in body.

Да пукна (а аз рядко пуквам, и гледам да не е в трамвая, че мирише
неприятно :(), ако съм сложил Windows-BG за Charset в моя mail reader
... сега гледам - Windows (CP1251) е :)

--
Vinoto e polezno za zdraveto, a zdraveto e neobhodimo, za da se pie vodka!