Poukata

История с морал

Бях щастлив. С приятелката ми излизахме година и решихме да се сгодим .

Родителите ми ни подкрепяха по всякакъв начин , приятелите ми ме окуражаваха ,а приятелката ми? Тя сякаш сънуваше !

Имаше само едно нещо което ме притесняваше, много даже, и това нещо беше малката и сестра . Бъдещата ми сестра по семейство беше на 20 години , къса мини пола и срязано потниче .Тя непрекъснато се въртеше около мен и многократно успях да се насладя на бельото и .Почнах да се замислям. Не правеше така ако имаше други наоколо . Един ден малката сестричка ми се обади и ме помоли да дойда да проверя сватбените покани . Беше сама когато пристигнах. Прошепна ми че скоро ще съм женен а има чувства и желания към мен които не може да преодолее а всъщност и не иска . Каза ми че иска да прави любов с мен поне веднъж преди да се обвържа със сестра и. В пълен шок не можех да кажа и дума .Каза ми "Отивам горе в стаята си, ако искаш да продължим просто ела и ме вземи" Бях зашеметен .

Замръзнал в шок я гледах как се качва по стълбите . Когато стигна горе свали прашките си и ги хвърли при мен. Постоях така за малко обърнах се и излязох през входната врата. Отправих се бързо към колата си. Бащата на бъдещата ми жена ме чакаше там. Със сълзи в очите той ме прегърна и каза "Много сме щастливи че премина малкия ни тест. Не може и да искаме по добър мъж за дъщеря ни. Добре дошъл в семейството "

Поуката от тази история е :

Винаги дръжте презервативите си в колата .