FW: v Mraka..

В мрака

Двамата мъже в мрака са сержант Иванов и сержант Петров. Те са отличниците
на първата група полицаи, които изучават английски език.
В тази мразовита зимна утрин двамата патрулират в краен столичен квартал.
Изведнъж полицаите забелязват в рехавата мъглица съмнително лице, понесло на
рамо навита жица. Служителите на реда го спират за изясняване на случая и
тъй като преподавателят им в курса ги бе инструктирал да използват всяка
възможност за да упражняват езика, те провеждат предварителния разпит на
английски.
Сержант Иванов сочи жицата и казва строго:
- Tell me! (Тел, а!)
- Какво?! За телта ли питаш, душа? - стряска се задържаният. - Не го знам
това тел! Пиян съм, началство, и телта се е закачила по мене некъде в
тъмното!
Сержант Иванов вади дрегера и приканва лицето:
- Monika Lewinski, please! (Духнете в анализатора, моля!)
Онзи старателно духва. Полицаят сочи индикатора и споделя с колегата си:
- Fair play! (Чист е!)
- Пуснете ме, уважаеми господа, жена, деца, мечка и шебек ме чакат у къщи и
реват за мене! - моли се задържаният.
Полицаите са безкомпромисни.
- Mambo number five! (Хайде в пето районно!) - казва сержант Иванов.
Сержант Петров долепя до ухото си радиостанцията и говори в микрофона:
-Waw-waw-waw, Boss! (Пратете патрулна кола, централа!)
Той се заслушва в отговора по радиостанцията, а в това време колегата му бди
да не избяга задържаният.
Сержант Петров изключва радиостанцията и казва:
- Waw-waw-waw shit! (Патрулката е повредена!)
- Metro-Goldwyn Mеyer! (Ще го отведем с метрото!) - предлага сержант Иванов.
Сержант Петров бързо преценява оперативната обстановка и казва:
- Twentieth Century Fox! (По-добре с трамвай двайсетица!)
Служителите на реда поставят белезници на задържаното лице и го повеждат.
- Yankee, go home! (Тръгвай към ареста!) - строго казва сержант Иванов.
Сержант Петров въздиша на английски и клати укорително глава.
А над тях се сипва зората.