Детски приказки

Hello humor,

  Пак превод от руски :)

Истински случай, разказла Татяна.

Връщам се вечер от работа вкъщи, минавам покрай детската стая и с
умиление слушам, как по-голямото дете (7 г.) чете на сестричката си
(3.5 г.) приказката за седемте козлета. Стоя зад вратата, не мога да
се нарадвам на прекрасните си деца.
В приказката има такъв момент - вълкът имал дебел глас и козлетата не
го пускали, тогава той отишъл при ковача, той му прековал гласа на
по-тънък, вълкът излъгал козлетата, те го пуснали, и той ги изял.
Малката веднага пита - а как е възможно това - да се прекове нечий
глас? А големият отговаря - не вярвай на това, това са приказки за
деца, всъщност ковачът не е прековавал гласа на вълка, а просто като
го измлатил по ташаците с големия ковашки чук, и гласът на вълка станал
веднага тъничък-тъничък, че чак и козлетата му повярвали!
 Тихо се разтекох по стената, а мъжът ми 2 часа не можеше да разбере
защо съм истерична, пък аз просто от смях не можех да говоря!

--
Best regards,
 moni                          mailto:moni@exco.net