irc biseri

predpolagam znaete kakvo e http://bash.org i http://www.bgbash.org

e .. prepe4atka ot bgbash
==
<agresia[off]> samochuvstvieto mi spadna do 0, zashtoto nachina po
koito q celunah beshe napravo amatiorski - tu zybite mi se ozovavaha
nqkyde ne kydeto trqbva, tu ustnite mi se zatvarqha i vyobshte nishto
ne stana. imah chuvstvoto che ne kontrolirah polojenieto. beshe ujasno
i ne znam sega kakvo da pravq. (citat ot edna teenagerska stranica)
<agresia[off]> toq kvo i e pravil neznam
<agresia[off]> LuC1FeR CICO
<agresia[off]> ti kato se celuva6 kade si gi slaga6
<@LuC1FeR> koe ?
<agresia[off]> ZUBITE
<agresia[off]> hahaahahahah
<@LuC1FeR> v chashata si gi ostavqm