[Dict] Re: [Members] Mialing list za prevodachi

Valery Dachev valery at bgit.net
Wed Jan 19 10:28:29 EET 2005

Здравейте,

Ами аз нямам проблем да се занимавам с него. А мислих, че и Шопов е
доста ангажиран, предвид че
от два месеца го карам да се хващаме с преместването. Кажете адресите,
на които да ви изпратя паролата
и адреса, с който да ви впиша като администратори.

Междудругото, от снощи насам има около 50-ина spam-а само заради
препращането от dict at linux.zonebg.com.
Чудя се дали да не го спра преждевременно, тъй като абонатите на този
списък май вече разбраха за новия
му адрес.

Поздрави,
Валери.