[Dict] относно KMail

Ivaylo Valkov ivaylo at e-valkov.org
Mon Dec 26 10:18:50 EET 2011

В 21:09 -0800 на 25.12.2011 (нд), Любомир Григоров написа:
> Здравейте,

Здравей,

Въпреки, че нямам отношение по превода на KMail, а и не съм ползвал
програмата от около 7 години, да си кажа.

> Също така, Настройки - Сметки, имало ли е дискусия за по-ясен превод
> на "Accounts"?

Дискусията е била през далечната 2005-та година. [1]
В някои програми се използва „регистрация“.

>  Много проекти използват "Акаунт"

Това не е превод. Погледнах за всеки случай в речниците. Нито в
английско-българския, нито в тълковния (1993 г.) съществува такава дума
на български език.

> "Сметки" е объркващо (веднага се сещам за банки).

Има го някъде из дискусията като довод против. На мен лично ми харесва,
защото е възможно най-българския превод. Обаче, май по-често използвам
регистрация.

[1] http://zver.fsa-bg.org/pipermail/dict/2005-November/000834.html