[Dict] Помощ за Device mapper

Borislav Mitev morbid_viper at tkzs.org
Thu Oct 13 16:54:37 EEST 2011

On 13.10.2011 16:02:53 Ivaylo Valkov wrote:
> В 15:22 +0300 на 13.10.2011 (чт), Borislav Mitev написа:

> В хранилището с преводите на GNOME присъстват следните низове съдържащи
> mapper.
>
> freedesktop/system-tools-backends.po:msgid "DARPA port to RPC program
> number mapper"
> freedesktop/system-tools-backends.po-msgstr "Порт според DARPA за
> преобразуването на номерата на програмите за RPC"
>
> gnome/master/gnome-system-tools.master.bg.po:msgid "RPC mapper"
> gnome/master/gnome-system-tools.master.bg.po-msgstr "Напасване на RPC"
>
> Ето няколко предложения:

> [...]

Проверих преводите на други славянски братя за същия файл. Никъде не е преведен и е оставен в оригинал, също както LVM, RAID и прочее.

Също така с мислех за съвсем буквален превод – „картиране на устройства“, още повече, че картирането (има го като термин в българския език) е точно това – съставяне на карта.

Ще го помисля още и тази вечер и утре ще взема някакво решение.

--

Не се чуди дали „чайлдове“ или „чилдръни“ е по-правилно –
и двете са грешни!

Blessed are we to taste this life of sin!