[Dict] Помощ за превода на flip

Valentin Laskov laskov at festa.bg
Wed Oct 19 16:26:32 EEST 2011

| Double-sided printing - Двустранно отпечатване
| Long edge (standard) - По дългата страна (стандартно)
| Short edge (flip) - По късата страна (...)

Здравейте,
Не получих предложения и смятам това в скобите да е съответно "настрани" и "нагоре".

Някой ползвал ли е инструмент за създаване на живо USB? Зареждаш система от USB-то, данните ти са на него и на който и да е компютър
си работиш, все едно, че е твоя. Та там има един стринг, който меко казано ме дразни:

Sorry, I'm having trouble encoding the filename of your livecd. You may have better luck if you move your ISO to the root of your
drive (ie: C:\)

Някакви предложения за превод?

Поздрави!
В. Ласков