[Dict] SMS

_ ССТАНЕВ sstpr at narod.ru
Tue Sep 6 20:35:19 EEST 2011

Леко съм ви подвел. Погледнах въпросните телефони на английски и никъде не се ползва „SMS“. Комай това съкращение е останала в употреба само в българските телевизии.

06.09.2011, 00:03, "Valentin Laskov" <laskov at festa.bg>:
> Това, че знаеш какво означава SMS е добре, но в случая не е нужно.
> Надали всички знаят какво е абревиатурата ГЕРБ, но не им е необходимо.
> Надали всеки ще те разбере от първия път, ако му кажеш дай ми
> "драсни-пални-клечицата", а като се сети, ще реши, че се шегуваш.
> И, дай утре да търсим превод на компютър, мегабайт, килограм ...

Щом сме още в гората, значи не ни е страх от мечки.

> В 13:42 -0700 на 04.09.2011 (нд), Любомир Григоров написа:

Вярно е. Което ме навежда на мисълта, че в превода на Краси не става дума за съобщение, а за нещо друго?

Поздрави!