[Dict] План и срокове за GNOME.3.2

Ivaylo Valkov ivaylo at e-valkov.org
Sun Sep 18 19:17:46 EEST 2011

В 16:37 +0300 на 18.09.2011 (нд), Alexander Shopov (Александър Шопов)
написа:

> gnome-online-accounts    |   54|   54|  0|      0|     54
> gnome-documents          |   26|   26|  0|      0|     26
> sushi                    |    9|    9|  0|      0|      9
> cogl                     |    4|    4|  0|      0|      4

Ще се пробвам с тези. Вероятно ще се обадя за още после.

> и freedesktop-org

Гледам, че WebKiTGTK+ са го извадили от раздела freedesktop.org. Май още
от предния цикъл. Изпуснал съм кога точно и защо е станало. Знаеш ли
дали преводът е обвързан все още с GNOME и как точно? Излиза някъде из
модулите на страниците на Damned Lies. Добре е да знам колко често да му
обръщам внимание.

> Отделно съм започнал обновяване на firebug и трябва да обновя статията
> за редактиране на големи преводи, която някъде се е загубила в уикито на
> трака.

Аз мисля, че съществуваше само като съобщение до пощенския списък.
Датата на писмото ти е 20 януари 2010. Трябва да го има в архивите. Ако
не го намериш, пиши ми – имам копие.