[Dict] "The low disk space thresholds..."

Валерий Вутов valeriy.voutov at gmail.com
Tue Apr 3 13:17:13 EEST 2012

Здравейте всички,

позволявам си да изразя собствено мнение (бих превел въпросния пасаж като):

Недостатъчното място на диска (Х:\) се отнася за този дял, който включва в
себе си основният потребителски профил.

На 03 април 2012, 09:49, Valentin Laskov <laskov at festa.bg> написа:

С най-добри чувства:
    Валерий Вутов; Варна