[Dict] Ще ходим ли на манифестация?

Valentin Laskov laskov at festa.bg
Sat Apr 7 21:53:19 EEST 2012

В 20:46 +0300 на 07.04.2012 (сб), Alexander Shopov (Александър Шопов)
написа:
> Здравейте,
> Искате ли да ходим групово на манифестация по случай 24 май?
> Ще можем да си направим плакати и да вдигнем малко известността на
> преводите на свободен софтуер и софтуер с отворен код.
> Вероятно тази година на 24-ти ще съм във Варна. Там ще има ли някакво
> шествие, знае ли някой?
> Поздрави:
> ал_шопов

Здравей,
Във Варна всяка година много народ участва в манифестацията на 24-ти
май, а още повече са зрителите. Има две трибуни - едната на Козирката
пред Катедралата, а другата пред общината. И на двете места има
озвучаване - водещи, които представят с няколко изречения преминаващите
колективи. Всички се събират и тръгват от полиграфията[1], а след
общината [2] се разпръскват. Идеята не е лоша! :)

Поздрави!
В. Ласков
[1] http://www.bgmaps.com/link/6295B4F188518F4010525EA19127AC69
[2] http://www.bgmaps.com/link/D7E41789C1A4380FC89352E0D5653C55