[Dict] Gnome 3.6 - дати

Valentin Laskov laskov at festa.bg
Sat Jun 23 09:44:48 EEST 2012

В 08:06 +0300 на 14.06.2012 (чт), Alexander Shopov (Александър Шопов)
написа:
> Здравейте,
>
> Ето и датите за есенната версия на GNOME 3.6
> 20.08   Замразяване на интерфейса
> 03.09   Замразяване на низовете
> 24.09   Пакетиране на 3.6
> 26.09   Излизане на 3.6
> 15.10   Пакетиране на 3.6.1
> 17.10   Излизане на 3.6.1

> Давайте да даваме.
>
> Поздрави:
> ал_шопов

Здравейте всички!
Не е ли време да започнем да превеждаме и помощната информация към
програмите? Сайтовете, където има, също...

Аз съм се отказал да превеждам *документацията* на Fedora. Те авторите
даже не могат да я поддържат с това препускане. Освен това, промените в
преводите не се появяват автоматично - трябва да се пусне рапорт за бъг
и да чакаш авторите да качат превода. Има и друг начин, но не ми се
занимава при условие, че превеждам само аз и става толкова бавно.

Сега, освен другите ми занимавки, превеждам по малко помощната инфо на
deja-dup, но съм наясно, че има по-важни неща, така че бих могъл да се
включа някъде. Само ако може, да не се занимавам с git :).

Поздрави!
Валентин Ласков