[Dict] system tray - системно табло

ivanov ivan i_a_ivanov at yahoo.com
Fri Nov 9 13:49:13 EET 2012

Не ползувам вече отдавна ама още си спомням мъките от едно време ...

Като се пишеше в книга непозната дума се слагаше една малка цифричка до нея горе в дясно... на цифричката отзад на книжката в показалеца на непознатите термини имаше описателен превод.

Не се опитвам да ви поучавам или да се правя на много знаещ ... просто се чудя доколко разбираеми стават преводите с нагласени български съответствия на термини които не съществуват в нашия език.

Пробвал съм се и сам да превеждам. Преводът понякога е повече от написване на книгата отново ...