[Dict] system tray - системно табло

Alexander Shopov (Александър Шопов) lists at kambanaria.org
Wed Nov 14 19:04:15 EET 2012

> Думите „функция“ и „процедура“ не са изконно български, макар че поради
> честата им употреба са започнали да се чувстват като такива.

Въздъх, въздъх, въздъх
Защо спираш при латинския и френския? Може да се върнем към прото-индо-
европейския. Може и още по-назад, до момента на общия праезик.
Категориите са чергички, подлежат на дърпане.

По същество:
В GNOME 3.0 (за разлика от 2.0) липсва точен еквивалент на system tray
като в Windows < 8.0, Mac OS (и съвременен) и KDE (plasma и notebook)
Има нещо донякъде подобно, но почваш да разтегляш понятието. Област за
уведомяване е ОК за GNOME 3.0, ама знам ли за твоя случай

В миналото сме ползвали и „системна тава“ и „системен панел“

Поздрави:
ал_шопов