[Dict] system tray - системно табло

Valentin Laskov laskov at festa.bg
Wed Nov 14 21:32:22 EET 2012

Здравейте,

Благодаря за споделените мнения! Започвам да изпитвам угризения на
съвестта - трябваше от самото начало да ви кажа къде съм го срещнал!
Малко-по-малко (абе къде трябва да има тирета тука?) превеждам страницата за
Fedora KDE Spin. Понеже не ползвам KDE, мислех накрая да помоля тук-там да я
прегледат хора, които го ползват. Сега се питам - може ли да се окаже, че
тази страница не е актуална така, както не е актуален основният сайт на
Fedora?

Текстът "system tray" е във втория абзац на тази страница:
http://spins.fedoraproject.org/kde/#about
и ми се вижда актуален.

Ако имате забележки - пишете. Липсата на един пълен член вече видях, но може
да има и друг :) .
Още веднъж - благодаря!

Поздрави!
В. Ласков