[Dict] ОТ

Валентин Ласков laskov at festa.bg
Wed Jun 5 14:57:02 EEST 2013

Здравей,
Обикновено в комплекта на DVR устройствата има диск със софтуер, в който е включена и програма за конвертиране към .avi
Ако дискът липсва, програмата може да се свали от сайта на производителя на DVR устройството.
Не знам какво е ОТ, но ми се струва, че не е свързано нито с превод, нито с отворен софт :)

Поздрави!
В. Ласков