[Dict] Characters (en), Personnages (fr). Как да бъде на български?

Valentin Laskov laskov at festa.bg
Tue Sep 3 22:56:45 EEST 2013

Само да уточня, че приложението е изцяло преведено, както и вградената в
него помощ. Сайтът също е преведен.
Това, последното, за което питах, са нови модели в допълнителните библиотеки
с модели, които се инсталират по желание на потребителя.
Относно това че работи бавно, вероятно във форума в сайта е обсъждано и има
съвети за увеличаване на бързодействието. Като насоки за разсъждения само
мога да предложа - 3D приложение, писано на JavaDoc.