[Dict] Официален формат за време

_ ССТАНЕВ sstpr at narod.ru
Fri Dec 18 16:12:26 EET 2015

Привет,
Правописният речник си е речник, но БДС ISO 8601 не е за пренебрегване.
Тъй като е твърде скъп, погледнах тук https://en.wikipedia.org/wiki/ISO_8601.
...while the *colon* is used as the separator between time values (hours, minutes, and seconds)...
Там обаче пише и че датите се делят с тирета, което не знам да се ползва у нас. Тъй като са възможни разлики между БДС ISO 8601 и ISO 8601 може и нищо да не казвам.

Поздрави!

П.П.: В списъка още ли се гледа с лошо око на оформените писма?

Поздрави!