[Dict] БГ Офис модул за проверка на правопис

Стоян Димитров stoyan at gmx.com
Sun Mar 29 12:15:45 EEST 2015

     Здравейте,
     интересува ме някой от вас знае ли дали в момента се извършва
дейност по осъвременяването на модула за проверка на правописа в БГ Офис
[1] по-скоро списъка с думи (вероятно се нарича „речник“). След
предварителен преглед на базата данни [2] от речника [3] мисля, че
списъкът с думи, включени в БГ Офис, може да бъде осъвременен и
поддържан във форма сравнително лесно. Като допълнителен бонус процесът
на обновяване може да бъде автоматизиран. Не е съм съвсем сигурен, но
вероятно всички модули (напр. сричкопренасянето) и за всички продукти
(OpenOffice, Mozilla) ще имат полза от това.
     Започнал съм работа по файла .aff, което да послужи като шаблон за
генерирането на допълнен речник за проверка на правописа, та идеята ми е
да не се настъпим с някого.

П.П.
Разборът, който е направен на изходния материал, за да бъде реализиран
[3] е страхотна основа за надграждане и незная как е останал незабелязан
до момента. Поздравления за автора!

__
[1] - http://bgoffice.sf.net
[2] - http://rechnik.chitanka.info/db.sql.gz