[Dict] Присъединявам се към отбора за превод на GNOME!

Ivailo ipanamski at gmail.com
Thu Feb 11 20:27:54 EET 2016

Здравейте!
Нека първо да се представя:
Казвам се Ивайло Панамски, от София съм. Ще спестя информацията за
възрастта ми, за да предодвратя евентуални нападателни коментари.
Знанията ми по Английски Език са напълно достатъчни, за да превеждам.

Та нека все пак да кажа защо съм тук:
Включих се в отбора, защото обичам свободния софтуер. Привърженик съм
на GNU/Linux и мисля, че е много важно графичната среда, която е по
подразбиране в повечето Linux дистрота(GNOME), да е преведена на
Български Език. Така Linux ще стане достъпна и за тези, които не знаят
Английски Език.

Имам много свободно време за превеждане (3-4 часа на ден).
Ще се захвана с проектите, чиито превод е най наложителен.

За сега имам няколко въпроса:
1. Как да тествам преводите? Разбрах за метода с JHBuild, дори
компилирах Gnome-maps. От тук нататък, обаче не знам как да приложа .po
файла с преводите.

2. Преводите проверява ли ги някой, след като ги изпратя или
отговорността е моя?

3. Не съм сигурен дали успях да се включа в пощенския списък. Ще се
радвам, ако някой може да провери.