[Dict] Сричкопренасяне на Open/LibreOffice

Стоян Димитров stoyan at gmx.com
Thu Sep 28 23:31:47 EEST 2017

Дефектът потвърдих с версия 5.4 на LibreOffice, както и с един инструмент
[1], ползващ същия речник. Не съм се занимавал да търся от кога точно не
работи коректно. Теорията ми е, че проблемът се проявява при комбинацията
от така генерирания речник и по-нова (спрямо момента на генериране на
речника, демек 2002 - 2004г.) версия на hunspell. Това е, което ми идва на
ум на примависта при положение, че е имало момент, в който правилата са
функционирали правилно, в което не се съмнявам.

В детайли дефектът се проявява в пълната липса на точки за пренасяне на
повечето думи и непълен набор от точки при по-дългите. Например за думи
като "ражда" и "бургия" не се предлагат никакви точки, а за "достойнство" и
"решетка" — само част.

П.П.
Извинете ме за тафтологиите.
___