[Dict] Нов ръководител на преводите на KDE

Mikhail Balabanov m.balabanov at gmail.com
Sat Mar 2 15:33:08 EET 2019

Привет,

Не знам дали е приложимо, но все пак: за превода на LibeOffice ползваме Pootle, който предоставя и двете неща: достъпен отвсякъде уеб интерфейс, така че мога да превеждам по малко и от работа, чакайки някоя дълга компилация, и изтегляне на отделни .po файлове или цяло поддърво, така че при желание мога да превеждам локално или да правя някакви автоматизирани масови търсения и замествания. Когато кача резултата обратно, той автоматично се обединява с текущата версия в Pootle.

Поздрави,
Михаил Балабанов