[Sa] web система за управление на задачи, календари и др.

Tocho Tochev tocho.tochev at gmail.com
Wed Apr 11 17:02:40 EEST 2012

2012/4/11 Vladimir Germanov <v.germanov at gmail.com>:
> можете ли да ми препоръчате open-source система за управление на
> потребители, задачи, todo листи, календари + изпращане на известия по
> е-поща. Трябва ми нещо семпло, като системата няма да управлява само
> софтуерни/програмистки задачи, а и други задачи. В момента разглеждам
> няколко решения които намерих:

Значи не съм го ползвал, но като гледах за web frontend за mail
попаднах на horde groupware . Водят го "browser based collaboration
suite" и изглеждаше да е правено за не-програмисти, май е
mobile-friendly и уж има някои допълнения като bug tracker и CMS (виж
какво са пуснали horde)...

Иначе от нещата правени за програмисти, но с възможност да се
използват не само за програмисти - redmine (rails) и trac (python), те
имат и сумати plugin-и.