[Sa] the bottom line

"Боби Б." 606u at dir.bg
Wed Apr 11 19:36:35 EEST 2012

On 10.04.2012, at 21:46, Tocho Tochev wrote:
> Здравейте, това е моя mail за края.

Хайде и аз да се разпиша по темата. Не съм навътре в системната администрация; налага ми се да поддържам няколко Intranet Линукс-машини, но по-скоро е въпрос на личен избор (заради облекчаване на всекидневната работа и общото благо), от колкото на задължение. В тази връзка не бях пускал почти никоя от подкараните услуги, още по-малко на машина, която се вижда от Интернет. Беше забавно, беше и тръпка :-) За съжаление не мога да кажа, че съм запомнил много (но сигурно ще "ми дойде" ако се наложи да го правя отново), но, от моя гледна точка, инвестираното време си заслужаваше отвсякъде.

Благодарности :-)