[Sa] oddnet IRC

Vasil Kolev vasil at ludost.net
Mon Feb 27 14:44:32 EET 2012

В 12:09 +0100 на 27.02.2012 (пн), Tocho Tochev написа:

> Ами аз си мисля, че да имаме глобален е по-добре от отделно even/odd,
> т.к. предполагам от време на време ще ни трябва да сме по двойки.
>
> Иначе ако целта е да си създадем нашe CA (а не просто да имаме CA
> което да подписва и да му вярваме) - това е въпрос на няколко минути
> работа и 10тина организационни mail-a.
>
> @maniax - cacert.org ок ли е или искаш SAC CA до което да имат достъп
> няколко човека със съответната консистенция на serial-и, пазене на
> crt-тата и т.н.?

Идеята ми беше да направите CA-та, понеже смятах, че няма начин да
ползвате cacert - за което се оказа, че греша (мислех, че не дават на
трето ниво domain-и). Ако работи - няма проблем да ги ползвате, може да
се мине и без CA - то така и така да се направи наистина правилно
изисква ресурси, които няма в курса.

Действайте с cacert :)
--
Regards,