[Sa] Evennet S2S ssl

b2 b2 at playtime.bg
Mon Feb 27 15:20:42 EET 2012

On пн, 2012-02-27 at 14:44 +0200, Vladimir Germanov wrote:

> Снощи в 3 часа и аз го мъчих, тази вечер ако си свободен можем пак да
> го помъчим. Аз направих едно root CA можем да пробваме и с това. Видя
> ли в мейл листата на ратбокса този какво ти е отговорил?
>
> Поздрави,

Мисля , че проблема е че в съобщенията които си разменят клиента не
подава SSL флаг към сървъра към който иска да се connect , не е от
сертификатите , така поне ми казаха в мейллиста на ратбокс , ако искаш
да си пуснем по един ратбокс от сорс от домашните машини и да пробваме ,
според мене има нещо в пакета което не е както трябва , можеш да видиш
тука какво са ми писали :

http://lists.ratbox.org/pipermail/ircd-ratbox/2012-February/thread.html

според мен конфигурационни проблеми отпадат - сървърите реално говорят
по SSL , но не се разбират и client-a праща RST на сесията , според мен
ни остава да пробваме от сорс довечера , ако стане ще си направим пакети
за сървърите.

Поздрави.