[Sa] Evennet S2S ssl

Vladimir Germanov v.germanov at gmail.com
Mon Feb 27 18:05:44 EET 2012

On 27 February 2012 17:42, Vasil Kolev <vasil at ludost.net> wrote:
> В 15:57 +0200 на 27.02.2012 (пн), b2 написа:

> Те и двата имат SSL, просто единия ползва gnutls, другия openssl. Има
> някаква вероятност това да е проблема.
>
> (и двете библиотеки са голяма боза. Искрено се надявам някой ден някой
> да напише свястна SSL библиотека)
>
> Иначе, на мен ми хрумна една глупост, която вероятно лесно може да се
> тества - при вас пише за сървъра
> flags = compressed, topicburst, autoconn, ssl;
> какво ще стане, ако сложите "ssl" на първо място? Така бяха го написали
> и хората от листата.
> --
> [...]
Оправихме го :) Той колегата u8 сега ще пише допълително, основния
проблем беше че debian/ubuntu пакета който е за ircd-ratbox не идва с
компилирана поддръжка на openssl заради някакви нови промени в
copyright на openssl-а. Аз снощи си играх да си правя нов пакет за
ubuntu, колегата u8 сега направи пакет за дебиан и успяхме да свържем
u4,u6,u8 с ssl :) Колега ще прати писмо с пакета за u0 и u2. Като
гледам u2 може да го използва тъй като е на debian stable 64, но u0 ще
трябва да си го компилира :)