[Sa] Следваща (по-дълга) задача

Tocho Tochev tocho.tochev at gmail.com
Sat Mar 3 14:41:31 EET 2012

2012/3/3 Georgi Georgiev <georgi.int at gmail.com>:
> Аз пуснах един dump през ssh, но е бавно до смърт - около 30 минути беше
> 0.8% done..Мислех си за нещо от рода на clonezilla, но за виртуална машина
> не е много добър вариант. Ще се радвам да чуя и други мнения тук.

Не знам какво точно правиш, но освен ако не ти е много кофти нета, не
би следвало прехвърляш само с 50KB/s (0.8%*10G/1800s)
$ ssh u4 'tar -cz /' | pv -r -b > /dev/null # as cpu bounding benchmark only
[3.37MB/s]
$ ssh u4 'cat /dev/zero' | pv -r -b > /dev/null
[5.18MB/s]

Аз лично мисля че пълен dump на тези машини не е оправдан - трябват ти
само важните неща - log-ове, настройки и неща извън хранилището.