[Sa] Достъп до log-информацията през web?

Vladimir Vitkov vvitkov at netsecad.com
Sun Mar 4 21:46:43 EET 2012

On нд, 2012-03-04 at 20:25 +0200, "Боби Б." wrote:
> На u0 вече работят nagios и munin, които, IMHO, доста добре се допълват. Някой може ли да предложи програма за web-достъп до по-важната (на база на ключови думи, шаблони/маски, тежести на събитията и т.н.) log-информация в обобщен вид и за справки върху суровите данни? За предпочитане без да се изисква MySQL или PostgreSQL база данни.

Вероятно ще се намери нещо подобно но остава въпроса до колко е разумно.
Все пак винаги може да се направи нещо от сорта на

dmesg | egrep 'kern|warn|error|panic' > /var/www/logs/blqh.txt

В случая ми се иска да видя дискусия до колко е разумно подобно
изпълнение, къде е полезно и къде пречи.

--
Regards
Vladimir Vitkov