[Sa] Достъп до log-информацията през web?

"Боби Б." 606u at dir.bg
Sun Mar 4 22:07:18 EET 2012

On 04.03.2012, at 21:46, Vladimir Vitkov wrote:

> Вероятно ще се намери нещо подобно но остава въпроса до колко е разумно.
> Все пак винаги може да се направи нещо от сорта на
>
> dmesg | egrep 'kern|warn|error|panic' > /var/www/logs/blqh.txt
>
> В случая ми се иска да видя дискусия до колко е разумно подобно
> изпълнение, къде е полезно и къде пречи.
> [...]

Достъпът може да се защити по много начини, например да се...
 1. ... смени порта на web-сървъра,
 2. ... сложи knock-knock,
 3. ... скрие пътя към приложението зад HTTPS (например повечето скриптове ще сондират за /nagios3 и /munin),
 4. ... сложи ограничение по IP-адрес,
 5. ... иска идентификация с потребителско име и парола,
 6. ... иска идентификация със сертификат,
... и сигурно има и други начини, които не ми хрумват в момента.