[Sa] Достъп до log-информацията през web?

"Боби Б." 606u at dir.bg
Mon Mar 5 20:00:50 EET 2012

On 04.03.2012, at 21:47, Georgi Georgiev wrote:
> Бърка ли те да споделиш конфигурацията ти за нагиос-а в апача, че на мен ми дава forbidden, а всичко е наред, и индексите оправих, вече в логовете няма нищо, прерових гугъл, дадох всичко на 777 и пак е така. Аз съм на BSD, но едва ли разликите ще са големи, само в директориите.
> [...]

Провери Allow-клаузите (дали има достъп извън 127.0.0.1). Друга възможна причина е да си объркал конфигурацията, например да липсва конфигурация за директорията, където се намират скриптовете на Nagios3:

    ScriptAlias /.../nagios3/cgi-bin /usr/lib/cgi-bin/nagios3

    <DirectoryMatch (...|/usr/lib/cgi-bin/nagios3|...)>