[Sa] Пощенската услуга

Vladimir Germanov v.germanov at gmail.com
Fri Mar 16 18:51:05 EET 2012

On 16 March 2012 16:33, b2 <b2 at playtime.bg> wrote:
> On пт, 2012-03-16 at 16:13 +0200, Vasil Kolev wrote:
>
> От останалите има някакви адски странни моменти, например u9, който от
> време на време пак яде по 100% cpu и прилично успявате да натоварите
> диска и на малките тестове.
>

> u9 , се шашка от толкова много I/O и немога да разбера какъв му е точно
> проблема все още. Сложил съм лимит на кънекшъните на постфикса и е ок в
> момента.

При мен на u7 също се получи тоя номер, само дето крашна цялата
файлова система и трябваше да възстановявам от backup...
За бот-а при мен идеята е да използвам на rsyslog функцията да изпраща
отдалечено mail.log към IP:Port по UDP/TCP и там да слуша бот-а.
Въпроса е че така се изпраща целия mail.log в които има не само
получени/изпратени писма. В момента се мъча с regex на rsyslog, но не
мога да накарам демона да ми направи отделен log само със
получени/изпратени писма. Ако някой се е занимавал с това и има идея
как да стане, ще съм благодарен ако сподели (явно имам още за четене).
Също така в log-а не се показва Subject на писмото.

За срещата съм ОК само кажете час?

Поздрави,