[Sa] Следваща задача

Vladimir Germanov v.germanov at gmail.com
Mon Mar 19 09:22:57 EET 2012

On 19 March 2012 06:59, Tocho Tochev <tocho.tochev at gmail.com> wrote:

> Аз достигам 5MB/s (заради моя нет), което средно на човек се пада по
> 0.5MB/s, т.е. за 10GB ти е 5 часа.
>
> Иначе за проблеми:
> 1) вчера сутринта тъкмо си бях подкарал пощата като хората и трябваше
> да я подкарвам наново (добре че записките са ми хубави)
> 2) не криптирайте backup-a си с отделен ключ на който не сте 100%
> сигурни че ще си спомните на мига random паролата (примерно поради липса на сън)

При мен се получи следния проблем, още вчера към 16 почнах да връщам
backup, но на машината на която стои архива спря тока за повече от 20
мин и ups я е спрял. Така, че чак сега започвам да връщам
състоянието... май останах от последните.
Извод: явно трябва да има архив на повече от 1 място, стига човек да
има ресурси и възможности :) Сметнах за необходимо за целта на курса,
че една машина е достатъчна, но явно ме хванаха законите на Мърфи :)

Лек ден,