[Sa] Отпадане

Vasil Kolev vasil at ludost.net
Sat Mar 24 00:40:31 EET 2012

В 21:51 +0200 на 23.03.2012 (пт), Tocho Tochev написа:

> Какво би се очаквало от нас?

В общи линии да дундуркате потребители. Да имат потребители на
системата, да могат да си качват кода, да имат нужните модули (и може би
бази данни), да може да им отговаряте на въпроси от типа "при мен
работи, що не работи на сървъра" и т.н.
--
Regards,
Vasil Kolev