[Sa] Документация, downtime

Veroslav Cenov veroslav.cenov at gmail.com
Mon May 18 16:16:23 EEST 2015

Аз ще се постарая днес или най-късно утре да изпратя документация за
това, което е правено (отделните файлчета, за които говорихме), като ще
включа:
1. DNS config
2. Router config
3. Switch config
4. PPP config (от страната на Alpha)

При мен имам актуално копие на всичко, така че ще имам достъп до нещата
дори и да се спре машината.

За github, по какъв начин ще се оторизираме, за да се качат нещата ?