[Sa] Документация, downtime

Марио Георгиев mario.georgiev at gmail.com
Mon May 18 17:52:36 EEST 2015

За github правиш fork на repo-то, правиш си бранч (по желение), правиш
промени във fork-а и след това правиш pull request към оригиналното repo.
Така е най-лесно, без да има нужда от допълнителни оторизации.
Аз ще подготвя новата графичка на топологията, ако някой вече не го е
направил, или ако някой не проявява желание да го направи. :)