[Students] Въпрос за проект 303

Peter Pentchev roam at ringlet.net
Sun Jan 16 16:58:57 EET 2011

On Sat, Jan 15, 2011 at 06:12:55PM +0200, Hristofor Mirchev wrote:
> Здравейте,
>
> имам проекта "303. SOCKS-тунел в локална мрежа през ARP". Започнах да го
> пиша неотдавна, но се съмнявам във верността на това, което пиша. Бихте ли
> ми дали по-големи насоки(как да изглежда проектът, кои апи-та бихте
> препоръчали да се ползват и т.н.). Ще съм много благодарен.

Проектът трябва да представлява две програми (може и една, ако изпълнява
и двете функции), които работят на два компютъра в една локална мрежа.
На единия компютър има нещо, което слуша за входящи SOCKS връзки, след
което използва ARP пакети, за да се свърже с програмата върху другия
компютър.  Тази програма прави "истинската" връзка към поисканата от
SOCKS-клиента дестинация; след това двете програми се грижат за
тунелирането на трафика по поисканата от клиента връзка, като за
комуникация помежду си използват ARP пакети.

Това би трябвало да може да бъде разбрано и от описанието на проекта;
от друга страна, това е всичко, което можем да напишем, без да започнем
да даваме прекалено насочващи или подсказващи съвети.

Поздрави,
Петър

--
Peter Pentchev	roam at ringlet.net     roam at FreeBSD.org      roam at cpan.org