[Us] Чистене на лекционната

Vladimir Vassilev vloo at initlab.org
Sun Nov 20 23:35:11 EET 2016

Вече е излишно да арбитрирам този разговор, но въпреки всичко е хубаво да
се придържаме към добрия тон. Ако някой е загубил уважението към някого,
нека го изразява лично към лицето, а не в работна кореспонденция с намесени
други хора.

Коментарът за почистването в Насквариума беше по-скоро в посока Сашо, който
също беше включен в нишката. Ако смятате, че не бива да се подрежда
въпросното помещение, хубаво ще бъде да го кажем на Сашо изрично, защото в
момента май никъде нямаме писмен инструктаж за това "кое къде при чистене",
встрани от нишката в гитхъб, за която не се изключваше по никакъв начин
стаята.

Идната седмица вероятно ще се наместим в лекционната, така че пасивно ще
станем по-ангажирани в поддържането ѝ.