[Us] Нови въртящи столове и подрязване на краката на масата(масите) в лекционната

Anton Ruzhekov ruji at initlab.org
Mon Mar 27 14:39:30 EEST 2017

Здравейте друзя,

1. Имам прекрасната идея да съберем по някой и друг лев (който желае) и
да купим въртящи се столове, на които по-удобно да работим в Лаба.
Мисля, че тези, които взехме преди години са добър вариант:
http://www.emag.bg/stol-kring-fit-ergonomichen-cheren-642622800372/pd/DH28QMBBM/.
Мисля, че могат да се намеря на цени 90-120 лева за бройка. Бих поел
организацията за събиране на пари и поръчката. Въпросът ми тук е желаем
ли да имаме още такива столове в Лаба, понеже @vlood изрази мнение, че
щели да пречат в лекционната, когато има събитие с повече хора. Аз
предложих ако има такова събитие столовете да се изнасят от лекционната.

2. 2те големи работни маси в лекционната са твърде високи, за да се
работи удобно на тях. Премерете и ще видите - стандарта за височина на
плот за работа е 70 сантиметра. Според мен решението е да се отрежат по
2-3 санта от носещите ги подпори (има как, от най-долната им част, мисля
си го представяте). Бях повдигнал проблема и преди, но не бях отразен:
https://github.com/initLab/initLab/issues/56. За мен решението 'да си
повдигнеш стола' не е правилно и води до лоша стойка в коленете. Аз съм
висок 185 сантиметра и масата ми е висока, не знам за по-ниските люде.

Anton Ruzhekov
skype:  batruji
mobile:  00 359 889 331 821
work: http://camplight.net/